Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

Σοφία Αμπερίδου - Συνέντευξη στο PONTOS TV


Ομολογώ ότι είμαι παιδί του ραδιοφώνου. Με αυτό μεγάλωσα ακούγοντας ατέλειωτες ώρες, είτε κάνοντας όνειρα, είτε δημιουργώντας στο εργαστήριο. Δεν μπορώ όμως να πω το ίδιο και για την τηλεόραση την οποία εδώ και χρόνια δεν παρακολουθώ εκτός ελαχίστων και ειδικών περιπτώσεων. 

Όμως είναι αναγκαίο "κακό" η τηλεόραση, αρκεί να την χρησιμοποιήσει κανείς με καλό τρόπο και για καλό σκοπό. Έχω παρουσιαστεί ως καλεσμένη σε πολιτιστικές εκπομπές στην δημόσια και ιδιωτική τηλεόραση αρκετές φορές. Η εμπειρία όμως της συνέντευξης στις 9.1.2016 στο Pontos tv ως καλεσμένη του Δημήτρη Πιπερίδη ήταν εξαιρετικά ωραία και ενδιαφέρουσα και ίσως η καλύτερη όλων των άλλων. 


Ο Δημήτρης Πιπερίδης για όσους από εσάς δεν τον γνωρίζουν, να πω ότι μεταξύ άλλων είναι σπουδαίος λυράρης και συγγραφικό ταλέντο με αξιόλογη πένα. Θα ήθελα να τον ευχαριστήσω για την τιμή που μου έκανε να με καλέσει στην εκπομπή του, να μιλήσω για εικαστικά θέματα και να παρουσιάσω την δουλειά μου. 


Θα ήθελα να τον ευχαριστήσω για την απλότητα και την ευαισθησία με την οποία προσέγγισε την δουλειά μου και για τον γόνιμο διάλογο που προέκυψε ώστε να μεταφέρουμε ωραίες πληροφορίες και γνώσεις στους τηλεθεατές. Να ευχηθώ καλή συνέχεια στην εκπομπή και μια επιτυχημένη πορεία στην τηλεόραση και το κανάλι!! Ευχαριστώ για τις συγκινητικές στιγμές και για τις γεμάτες ωραίο χιούμορ ατάκες στην διάρκεια της παρουσίας μου στο στούντιο. 

Επειδή πολλοί από εσάς θέλετε να δείτε την συνέντευξη είτε επειδή δεν προλάβατε, είτε επειδή είστε σε περιοχές όπου δεν εκπέμπει το κανάλι, σας μεταφέρω ορισμένα φωτογραφικά στιγμιότυπα και στο τέλος της ανάρτησης το βίντεο με την συνομιλία.




































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου